>

→→ Search This Blog ←←

Monday, November 10, 2014

Twity pergi selamanya

Kekecewaan disaluti kesedihan m'genangkan nasib seekor kucing comel sangat sangat bernama twity. .

Sedikit mengenai twity
────────────────────────────
♥ Nama = Twity
♥ Tarikh Adopt = 31/08/2004
♥ Usia masa Adopt = 8 tahun
♥ Jantina = Betina (tapi telah dikasi)
♥ Jenis = Parsian
────────────────────────────
tahun 2008 = (saya tahun 5)
Saya ingat masa ambil dia. Dia bersama lagi 2 ekor . Iaitu jimmy dan betty. .
Tapi kedua dua dah tkda , mean twity paling last yg pergi . . Twity seekor kucing yang teramat manja . . Sy sayang dia :'( , dia la kucing paling saya sayang . .

Hari ini , saat ini . Tempoh ini. . Twity dh xde. . Twity dh pergi selamanya. . Tadi tengahri saya hantar dia ke vet . . Vet tekejut. . doktor marah sy . .

Dktor ckp kucing awk ni kena langgar ! , yaAllah. Tekejutnye aku . Tuhan sahaja yang tahu . Tuhan sahaja yang mengerti . Aku langsung xtahu. . Seingat. .

Pada 1/11/2014 mama ada call , twity balik berdarah. . Yerla masa itu ada KL.  balik KL terus tinggal kan dia kat rumah mama. X bawak balik . Hmmm. Aku seksa dia ke ? persoalan itu bermain di fikiran skrg. . Adakah aku seksa dia. . ? Yarabbi . Xtahu smpai parah mcm ni. Doktor cakap lagi . . Paru paru dia dh pecah. .
Kuatnya kamu twity. . Kuatnya kamu. . 10 Hari kamu bertahan kan sayang . . Maafkan ibuu twity. . Maafkan ibuu. . :'( . .

tkpela. . Kehidupan twity semua dlm hati. . Dh takde. . Tutup buku dh . . Hmm. . Selamat berehat twity . . Syang awk . . Goodbye sayang

0 idea/komen ::